Lastnostni dobro oblikovane poslovne vizitke

Vizitka je del celostne grafične podobe podjetja, brez katere enostavno ne moremo. Čeprav je veliko podjetij na trgu, ki nimajo profesionalno izdelanih vizitk, je v svetu znano, da so vizitke še vedno ključnega pomena pri navezovanju poslovnih stikov.

Kako torej izgleda dobro oblikovana poslovna vizitka?

Najprej so izjemno pomembne osnove, kar pomeni sama postavitev vizitke. Vizitka pomeni kot stisk roke s poslovnim partnerjem, zato mora biti ta skrbno izdelana in oblikovana.

 

  • uporabite zadnjo stran
  • podatki morajo biti jasni in čitljivi
  • navedeni morajo biti osnovni podatki (ime, priimek, podjetje, telefon, mail, spletna stran,…)
  • vizitka ne sme biti prenatrpana
  • dobro mora biti razvidno, s čim se oseba/podjetje ukvarja
  • vizitka ne sme biti preobložena s podatki
  • slovnične napake nikakor niso dovoljene
  • ne smete pretiravati z barvami
  • kakovost papirja mora biti primerna nošenju v denarnici
  • vizitka naj bo standardnih oblik
  • na vizitki je lahko tudi vaša fotografija
  • pustite nekaj prostora za zapis kakšnih dodatnih podatkov na vizitko
  • uporabite debelejši bolj trden papir

Preden oblikujete vizitko, dobro premislite, kakšen podatke želite nanjo zapisati. Vsekakor je profesionalno oblikovana vizitka ogledalo za podjetje ali osebo.