Navodila za oblikovanje poslovne vizitke

Danes je izjemno pomembno, da ima vsaka poslovna oseba svojo poslovno vizitko, s katero izkazuje resnost in profesionalnost. Na poslovni vizitki morajo biti napisati osnovni podatki, vendar kar je najbolj pomembno – nikakor se ne sme s podatki pretiravati.

Zaradi tega se vse več uporablja QR koda, kjer so zapisane vse željene informacije in povezave, ki jih želite sporočiti osebi, ki ste ji dali poslovno vizitko.

S poslovno vizitko ljudje lažje kontaktirajo z vami in tako ohranijo kontakte, ki so njuno potrebni za dober posel. Zaradi tega je potrebno vedeti, da morajo biti poslovne vizitke profesionalno oblikovanje. Cenene in slabo oblikovane vizitke vam lahko narejo več škode, kot pa koristi.

Kako torej pripravimo papir za oblikovanje vizitke?

Ne RGB, ampak CMYK! Zakaj?

RGB:

  • žive barve
  • uporablja se za monitorje
  • 3 kanali: Red, Green, Blue
  • manjša velikost datoteke

CMYK:

  • bolj umirjene barve
  • edina možnost barv za tiskovine (poleg Pantona, seveda)
  • 4. kanali: Cyan, Magenta, Yellow, Black

Previdno pri pripravi dokumenta: Ne pozabite na Bleed in Trim ter tako imenovan ‘Safe area’.

Izogibajte se okvirjem: zaradi porezav je rezultat lahko naslednji…

Uporabljaj komplementarne barve!

Tekst naj bo berljiv in brez pravopisnih napak: Le kdo bi želel vizitko, na kateri so pravopisne napake, s katero si lahko naredi več sramote kot koristi?

Vključi pomembne informacije: ime, priimek, naziv, kontaktne informacije, QR koda

…in na koncu seveda vse shrani: Nikakor ne v JPG, saj bo slika stisnjena in meglena. Najbolj primeren format za shranjevanje je PDF, ki ohrani barve in vektorske lastnosti.

Pa veselo oblikovanje – ni tako težko, kot se prvič prebere 😉